Technologia eSIM w urządzeniach Samsung stanowi cyfrową alternatywę dla konwencjonalnych kart SIM. Karty eSIM oferują znaczącą wygodę, umożliwiając użytkownikom łatwe przełączanie się między
Kompresja odpadów jest kluczowym elementem efektywnego zarządzania odpadami. Jednak wiele osób popełnia błędy, które prowadzą do niskiej wydajności, zanieczyszczenia środowiska i strat finansowych.
Mały telefon z dobrym aparatem przyda się wszystkim fotografom – będzie on zawsze pod ręką i w gotowości. Czy warto rozważyć jego zakup?
Dzisiejsze smartfony znacznie różnią się od tych, których używaliśmy jeszcze kilka lat temu. Mają lepsze parametry i lepsze aparaty. To wiąże się również
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wybrać idealne etui na telefon Motorola, które nie tylko ochroni urządzenie, ale również doda mu stylu? W dzisiejszym
Wybór odpowiedniego mikrofonu jest kluczowy dla jakości nagrywanego dźwięku, niezależnie od tego, czy chodzi o nagrywanie muzyki, podcastów, czy prowadzenie transmisji na żywo.
Jeśli jesteś pasjonatem wideo, streamingów lub tworzenia profesjonalnych nagrań, doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne są jakość i precyzja sprzętu. Obiektywy do kamer
Pisanie tekstów reklamowych jest wartościowym narzędziem, które pozwala na skuteczne przekazywanie informacji, budowanie wizerunku marki, wzmacnianie relacji z klientami i generowanie sprzedaży. Jest
Kiedy tworzysz film, każdy element ma znaczenie dla jego ostatecznego efektu. Jeden z tych kluczowych elementów, który często jest niedoceniany, to lektor. Wybór
Na dzisiejszym zatłoczonym rynku ważne jest, aby firmy zastanowiły się, w jaki sposób mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i się wyróżnić. Tradycyjne techniki
Należąca do Grupy NEUCA agencja NEKK wygrała przetarg na całoroczną komunikację leków ziołowych Sylimarol 70 i Sylimarol Vita 150 – flagowych produktów Herbapolu
Wraz z internacjonalizacją rynków coraz większego znaczenia nabiera współpraca biznesowa w różnych krajach. Firmy, które chcą być obecne na międzynarodowym rynku, muszą być
Z wyborem software house’u odpowiedniego dla Twoich potrzeb jest jak z kupnem samochodu. Jedni chcą sportowe, dwuosobowe coupé, inni rodzinnego minivana, a jeszcze
W Norwegii sprawy odszkodowawcze reguluje ustawa o ubezpieczeniach pojazdów (bilansvarsloven), a zasady przyznawania odszkodowań za szkody na osobie i mieniu skadeerstatningsloven, czyli ustawa
Jeszcze kilkanaście lat temu wystarczyły 2-3 płyty DVD, aby przenieść pomiędzy urządzeniami duże ilości danych. Dziś to coraz bardziej kłopotliwe, bowiem jeden odcinek
Jeśli zastanawiasz się, jak robić zdjęcia nocą telefonem, nie musisz dalej czytać o ustawieniach czasu naświetlania czy korekcie temperatury barw. Nowy Samsung Galaxy
Na wybór odpowiedniego monitora ma wpływ wiele parametrów. Jednym z najczęściej branych pod uwagę jest wielkość monitora. Duży monitor może pozytywnie wpłynąć na
Jednym z zaskakująco dobrze prosperujących biznesów okazuje się psi hotel. Osoby, które kilka lat temu założyły takie placówki, dzisiaj mogą się pochwalić dobrymi
Według badania „Polska na Talerzu” aż 85% lokali gastronomicznych uważa podwyżki energii i gazu za główne wyzwanie. Nie jest oczywiście jedyny, bo trzy
Każdą firmę działającą na rynku można ocenić w internecie. Najpopularniejszym narzędziem do tego jest system ocen w Google maps. Jest jednak wiele innych
Każdy specjalista PR czasami się gryzie, zastanawiając się, czy jego działania przynoszą efekt. Ocenienie, na ile skuteczna jest kampania nie jest najłatwiejszą rzeczą.
Nikt nie lubi chodzić po sądach i brać udział w trudnych sprawach, które kosztują go czas i pieniądze. Niestety, czasem takie sytuacje są
Monitoring w miejscu pracy jest jak najbardziej dozwolony, choć nie oznacza to, że można korzystać z niego bez ograniczeń. Pracodawca nie może umieszczać
Każdy pracownik, czy tego chce czy nie, staje się wizytówką firmy. Jeśli odpowiadamy z porządek pracujący w firmie, powinniśmy mieć chociaż częściowy wgląd
Dobry pracodawca umie dbać o swoich pracowników. Między innymi dba o to, aby jego podwładni stale się rozwijali. Można to osiągnąć poprzez oferowanie
Dbanie o wizerunek firmy jest konieczne, jeśli chcemy, aby się ona rozwijała. Czasem jednak pojawiają się przeszkody i coś albo ktoś działa temu
Kolory są dla nas ważne. Wszyscy mamy swoje ulubione i wszyscy lubimy czasem coś udekorować. Dotyczy to również dekorowania samych siebie poprzez dobór
Jakich pracowników najbardziej kusi? Którzy pracownicy mają największe skłonności do tego, aby oferować randki swoim klientkom? Na pewno znajdą się w tym gronie
Oczywiście, bardzo często pojawiają się słowa krytyki na temat firma, która w jakiś konkretny sposób podpadła swoim klientom. Nie ma sensu wtedy ślepo
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group
Czy to możliwe, żeby firmy pożyczkowe przyjmowały wnioski i co ważniejsze wypłacały gotówkę nawet w niedziele i świętą? Czy znaczenie ma godzina złożenia
Jedną z najczęstszych rad, jakie możemy usłyszeć od innych ludzi jest „bądź sobą!”. Tylko pojawia się pytanie, na ile uniwersalna jest ta rada.
Aby atmosfera w pracy była pozytywna, współpracownicy muszą się ze sobą dogadywać. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy muszą być najlepszymi przyjaciółmi. Chodzi
Wiemy już, że warto konsultować się z ekspertami w sprawach związanych z wizerunkiem i marketingiem. Ale czy nie zapominamy czasem o tym, że
Do tej pory pisaliśmy głównie o dużych firmach i poważnych kampaniach PR-owych. Nikt nie wątpi w to, że duże przedsiębiorstwa ich potrzebują, dlatego
Chwilówki to krótkoterminowe pożyczki gotówkowe, na które obecnie decyduje się wiele osób w sytuacjach przejściowych kłopotów finansowych. Sprawdź kiedy warto zdecydować się na
Jednym ze sposobów na monitorowanie pracy w firmie jest bezpośrednie zaangażowanie w to pracowników. Pracownicy firmy mają dużo większe pole do działania, ponieważ
Wiedza o podstawach PR To jest coś, o czym musimy pomyśleć bez względu na to, jaką dziedziną chcemy się zająć. Nie możemy być
Świat nie jest czarno-biały i dowiaduje się o tym każdy w swoim życiu. A mimo to bardzo często pomijamy, jak ważne w naszym
Integracja w pracy nie jest tak prostą sprawą, jak mogłoby się wydawać. Ludzie są bardzo różni, przez co nie każdemu jest się łatwo
NEKK z Grupą NEUCA stawia na UX Design Agencja marketingowa NEKK wspólnie z Grupą NEUCA zaprojektowała od strony UX oraz graficznej portal dla
Relacje z ludźmi nigdy nie należały do prostych. Są jednak takie, które stresują nas bardziej niż inne, a dotyczą one najczęściej środowiska zawodowego.
Mówi się, że na obecnym rynku pracy potrzeba jak najwięcej kreatywnych pracowników. Zwłaszcza takich młodych, których jeszcze nie dopadło wypalenie zawodowe. Jak to
Czy w biurze patrzy się na buty? Wiemy, że ubiór jest bardzo ważny w pracy, zwłaszcza gdy wymaga się od nas poważnego wizerunku.
Dlaczego kochamy dobrych mówców? Uwielbiamy osoby, które mają dużo do powiedzenia. Oczywiście nie chodzi o tych, którzy trajkotają w kółko, co im ślina
Wybór odpowiedniej koperty do przesłania dokumentacji, listu, zaproszenia czy innej treści może być nieoczywisty. Dla przeciętnego laika w kwestii nomenklatury ze świata papierniczego
Nawet jeśli nasza praca jest dla nas pasją, to biznes zakładamy przede wszystkim po to, by na nim zarobić. Jeśli tak, to przelicznik
Wczesne wstawanie oznacza sukces. Na pewno? Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje. To bardzo mądre przysłowie wywodzi się z rzeczywistości rolniczej, gdzie
Komu wolno zrzucić garnitur? Wszyscy wiemy, jak ważny jest ubiór w pracy. Oczywiście każda branża czy każda firma będzie mieć inne normy. Na
Świąteczna atmosfera w pracy Świąteczna atmosfera powinna towarzyszyć nam w grudniu bez względu na okoliczności w jakich się znajdujemy. Dotyczy to zarówno życia
Bardzo złe zachowania wizerunkowe i sposoby ich unikania W biznesie jest czasami jak na wojnie i nawet najmniejszy błąd może być przyczyną tragedii.
Sprawy prywatne podczas rozmów w pracy Sprawy prywatne każdy ma i każdy musi o nie zadbać. Niestety czasem trudno nam godzić je ze
Kultura organizacyjna w firmie. O co w niej chodzi? Kultura organizacyjna, to tak naprawdę wszystko, co dzieje się wewnątrz firmy. Dotyczy to między
Komfort psychiczny podczas pracy w biurze. Czy da się go uzyskać? Wydawałoby się, że dbanie o komfort psychiczny jest oczywistym warunkiem udanego życia.
Na początku tego roku firma Olfactory Consulting rozpoczęła, wraz z marką Change Lingerie, realizację wyjątkowego projektu, opartego na psychologii węchu. Jego zamysłem było
Home office zmienił relacje międzyludzkie Home office stał się czymś bardzo popularnym w ostatnim czasie. Wiele firm zaczęło sobie uświadamiać, że tak naprawdę
Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie odbył się po raz 21 Kongres Profesjonalistów Public Relations znów odbył się w Rzeszowie. Była to już
Infografika. Co powinniśmy o niej wiedzieć? Infografika to niewielki obrazek, na którym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące naszego produktu lub usługi. Nie powinno
Jak zaistnieć w branży hazardowej po skutecznym uruchomieniu nowego kasyna? To pytanie spędza sen z powiem wielu początkujących i świeżo upieczonych właścicieli kasyn.
Small talk w pracy Small talk jest dla wielu utrapieniem. Niektórzy starają się unikać go za wszelką cenę, a nawet nim gardzą. Prawda
Własne logo. Dlaczego warto je mieć? Własne logo jest dzisiaj podstawą, jeśli prowadzimy firmę lub dzałalnosć. Musimy przecież budować swoją markę i dbać
Real Time Marketing. Na czym polega? Real Time Marketing to wszelkie działania marketingowe, które nawiązują do najnowszych trendów w popkulturze, społeczeństwie czy polityce.
Kontakt wzrokowy w biznesie. O czym warto pamiętać? Kontakt wzrokowy jest bardzo ważny w naszych codziennych relacjach z ludźmi. Dotyczy to zarówno kontaktów
PR w Gastronomii. Co najważniejsze? PR w Gastronomii jest tak samo ważny jak w każdej innej branży. Dotyczy on wystroju wnętrz, prowadzenia mediów
Outsourcing. Czym jest i dlaczego firmy z niego korzystają? Outsourcing polega po prostu na korzystaniu z usług zewnętrznych firm, które mogą zrobić za
Atmosfera i relacje w firmie. Na czym polega PR wewnętrzny? Atmosfera i relacje w firmie to element, o który muszą dbać wszystkie większe
PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica? PR wewnętrzny i zewnętrzny to dwie strony tego samego medalu. Jeśli mamy do czynienia z dużą
Techniki PR, o których warto wiedzieć Techniki PR są wykorzystywane przez specjalistów, którzy dbają o wizerunek firmy. Dotyczy to za równo działań wewnętrznych,
Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR Human Resources to mówiąc bardzo krótko praca polegająca na zwalnianiu i zatrudnianiu. Tutaj można by
Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat Robert Leaf był prezesem firmy Burson-Marstellar, a wiele osób na świecie uznawało go za
Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii Spotkania online stały się dla wielu chlebem powszednim. Kiedy wiele branż zamknięto lub ograniczono, konieczne było przyjęcie
Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co? Profesjonalna sesja zdjęciowa to coś, na co decyduje się bardzo wiele osób. Zarówno przedsiębiorcy, którzy dbają o
Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę Portugalia przełamuje barierę, jak chodzi o zakaz przemieszczenia się miedzy krajami. Już od poniedziałku Portugalczycy będą mogli
Ekologiczne pomysły rządu w „Polskim Ładzie” Ekologiczne pomysły co rusz pojawiają się na forum publicznym. Jedni postulują odejście od węgla, inni mówią o
Dlaczego firmy bankrutują? Dlaczego firmy bankrutują mimo dobrych intencji ich założycieli? Szacuje się, że ok. jedna trzecia firm na rynku upada. Jednym z
Czym public relations NIE jest? Czym public relations nie jest? Wiele informacji możemy znaleźć na temat tego, czym jest public relations. Pewnie znajdziemy
Agencja PR – czy warto z niej korzystać? Prowadzenie PR w większej firmie nie jest sprawą prostą. Jedyną oczywistością jest to, że taki
Savoir vivre w biurze – o czym pamiętać? Savoir vivre to jedna z tych idei, która ma swoje zastosowanie, choć mało kto ją
Najczęstsze błędy w PR – jak ich uniknąć? Najczęstsze błędy w PR popełniają nie tylko początkujący, ale także weterani. Bywa tak, że gdy
Praca w PR jest w dużej mierze pracą interdyscyplinarną. Dobry pijarowiec musi mieć w sobie coś z psychologa, ekonomisty i marketingowca, a także
Sukces w PR mierzy się za pomocą różnego rodzaju wskaźników. Część z nich wykorzystują do swoich działań marketingowcy, lecz część jest unikalna dla
Czy firmę można prowadzić nie posiadając sprawnie działającego działu komunikacji? Oczywiście, że tak. Czy warto się na to zdecydować? Oczywiście, że nie. Przedstawiamy
Sytuacja kryzysowa, a taka bez wątpienia jest pandemia, wymaga wprowadzenia specyficznego modelu komunikacji. Niezależnie od przyczyny, jest to bowiem sytuacja wyjątkowa i tak
Jednym z podstawowych sposobów na zainteresowanie tak stałych, jak i nowych klientów ofertą naszej firmy jest skuteczny content marketing. Zainteresowanie odbiorców tworzoną przez
Marketing internetowy i pozyskiwanie nowych klientów jest niezwykle ważny dla rozwoju naszej firmy. Niezależnie od jej wielkości, jednym z podstawowych miejsc, w które
Promując nasz sklep internetowy czy innego rodzaju działalność nie powinniśmy ograniczać się do tylko jednej formy. Warto jest korzystać z paru różnych możliwości,
Facebook jest obecnie chyba największą platformą społecznościową, toteż nic dziwnego, że chętnie wykorzystywany jest przez PR-owców i marketingowców. Wytworzenie pozytywnego odbioru firmy w
Employer Branding jest techniką mającą na celu pozyskanie dobrej pozycji na rynku pracy, a także równocześnie zdobycie zaufania potencjalnych pracowników. Zastosowanie tej taktyki
GIF został stworzony w 1987 roku przez programistę Stevena Wilhite’a. Obecnie staje się jednym z najpopularniejszych formatów w sieci i odgrywa coraz większą
O wizerunku firmy pamiętać należy zawsze. Ci, którzy o tym zapomnieli boleśnie przekonali się o istocie problemu. Warto wiedzieć, że w kreowaniu wizerunku
Jedną z najważniejszych interakcji z nowym użytkownikiem i potencjalnym klientem naszej firmy jest zrobienie na nim pozytywnego wrażenia. Pomóc w tym może znacząco
Jedną z podstawowych form komunikacji z klientami, tak tymi już posiadanymi, jak i potencjalnymi, jest e-mail marketing. Tu zaś ogromną rolę odgrywają bazy
To oczywiste, że prowadząc sklep internetowy chcemy sprzedać jak największą ilość towaru. Pamiętać jednak musimy, że kłamliwe, nieprawdziwe opisy produktów przysporzą nam kłopotów,
Wielu małych przedsiębiorców, zatrudniających jedynie kilku pracowników zastanawia się, czy w przypadku ich działalności usługi PR są zalecane. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. Konkurencja
Jednym z najważniejszych typów działań promocyjnych jest marketing szeptany. Jeśli jednak chcemy wykorzystać go do wypromowania produktu lub usługi naszej, lub naszego klienta,
Jakby nie patrzeć, nazwa jest zdecydowanie najbardziej rozpoznawalnym aspektem firmy. Jedynymi elementami, które pod tym względem dorastają jej do pięt, są logo i
Studia na obszarze PR są bez wątpienia jednym z bardziej kontrowersyjnych kierunków. Można rzec, ze ile głosów – tyle opinii. Jedni uznają ten
Pozycjonowanie to wciąż dla wielu osób, w tym niestety PR-owców czarna magia, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia związane z SEO oraz Google. W
We współczesnym świecie, aby spełniać swoje zadanie jako PR-owiec musimy nie tylko współpracować z naszymi klientami osobiście, ale mieć na oku nowinki technologiczne
Atrakcyjnie wyglądające logo jest w stanie przyciągnąć uwagę ludzi i zainteresować ich ofertą naszej firmy. Jego przygotowanie wymaga nieco pracy, jednak gdy wszystko